Nejdříve prověřit, pak důvěřovat

Samozřejmě, že žádná služba není zadarmo. Avšak v rámci služby poskytovanou realitním makléřem bývá mnohdy více spornou záležitostí. Vzhledem k tomu, že většina populace přeci jen neprodává dům či byt každý rok, o to více je riziko nevědomosti či jen nedostatečné informovanosti.
klíče k domu
Realitní makléř aneb jak najít toho správného

Při správné volbě máte záruku v rámci kvalitně provedené služby, ale ušetříte čas i peníze. A u této služby peníze jsou takřka prvořadým atributem. Nicméně věřte, že vyškolený profesionál v podobě makléře vám značně pomůže, než v případě vlastní snahy o prodej či pronájem nemovitosti.

Nechat se zastoupit realitním makléřem je zcela lepší volbou. Zkušený odborník dokáže vaši nemovitost nabídnout lepším a vhodnějším způsobem. Taktéž naopak v případě hledání v rámci pořízení nemovitosti, dokáže realitní makléř vyjednat adekvátnější finanční podmínky. Přeci jen je odborníkem mající dostatečný přehled o ceně na trhu.
realitní makléř
Jak je to s provizí?

Zde je třeba vědět, že není k dispozici daný výpočet prostřednictvím tabulek, co by bylo zákonem ustanoveno. Tak tomu není. I když výše realitní provize je obdobná po celé Evropě, nicméně v České republice neexistuje předpis v rámci vyměřené provize.

Co se týče definice pojmu provize, tak se jedná o finanční odměnu za zprostředkování. Její hodnota musí být předem domluvena a především je uvedena ve zprostředkovatelské smlouvě. V naší republice dohoda v rámci provize záleží na tom, jestli je účtována prodávajícímu, kupujícímu nebo oběma stranám. Je třeba se na tuto podstatnou věci informovat vždy dopředu.

Rada k nezaplacení…

Službu realitního makléře pokud možno volte v lokalitě, ve které se daná nemovitost nachází. Je to z důvodu, že tak makléř má o dané lokalitě nejlepší přehled. Reference ohledně realitního makléře lze vyhledat na internetu.

Vizitkou kvalitního makléře je i certifikace. Avšak vždy si ověřte danou certifikaci. Adekvátní realitní makléř se pozná samozřejmě především dle odvádějící práce. Měl by pravidelně informovat klienta o aktuálním stavu a dalším reálném postupu. Být aktivní ve vyhledávání a nikdy nezatajovat jakékoli věci v rámci prohlídky nemovitosti.


5/5 - (3 votes)

Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
Posted in Nezařazené